Saturday, May 30, 2009

Pemergian Yang Tragis...

Salam untuk semua..antum semua sihat?
Semalam ana dah berjanji nak ceritakan satu cerita tragis. Ana tak nak bercerita panjang. Mungkin melalui gambar ni dah membuktikan segalanya..ana cek-cek e-mail semalam, terjumpala satu mail yang ana tak buka lagi..Fi, maaf kak dah baru buka mail fi yang bertarikh 16/03/2007...huhu..tapi bila tengok mail fi tu..terasa menyentap seluruh jiwa raga..Ya 4JJ1..inikah di katakan dunia akhir zaman?



Kenapa bayi ini diperlakukan sekejam ini?????mengapakah tergamak orang yang mengandung dan melahirkannya bertindak begini?Ana tak tahu kisah di sebaliknya, tapi menurut dari pengirim mail, bayi ini dibuang dari tingkat 7..Ya 4JJ1..binatang pun sayangkan anak..masih ramai lagi yang nakkan anak tapi tak dapat, inikan pula..diperlakukan seperti...entah apa perkataan untuk ana gambarkan..melihatkan pada bayi ini..otaknya terburai..subhanallah..ana yakin, sekiranya ibu @ bapa yang buat perkara ni bila dia menyesal suatu hari nanti, dia akan menyesal yang tiada sudahnya.
Mungkin ini anak luar nikah..ana pun tak pasti untuk membuat andaian sendiri..

Sekarang isu buang bayi tiap-tiap hari berlaku, beberapa minggu yang lepas..kes buang bayi hanya tinggal kaki dan tangan sahaja, anggota badan yang lain hancur..sehinggakan polis yang mengutip cebisan daging bayi tersebut tidak dapat menahan air mata..

Masih banyak lagi kes-kes buang bayi yang tak dapat ana nak cerita..ana rasa tersentuh hati melihat bayi yang tak berdosa diperlakukan sebegini rupa..bagi ana.."tiada maaf bagimu"...tunggulah balasan dari 4JJ1 di akhirat nanti..

Ya 4JJ1..inikah petanda bala..bala yang tak sama seperti di tempat lain..diturunkan bala dengan berbagai cara..Nauzubillah...
Wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment